فایل کامل*پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای*

دانلود پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای,بررسی شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای,پاورپوینت جامع و کامل شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای,کاملترین پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای,پکیج پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای,مقاله شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای,تحقیق شیوه ارجاع دهی APA ای پی ای|teach-plus
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA ای پی ایرا مشاهده می نمایید

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 121 صفحه

چیست APA = American Psychology Association
در واقع یک کتاب است.
سبک ارجاع نویسی در علوم اجتماعی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی و ... می باشد.
سبک در سال 1928 توسط انجمن روانشناسی آمریکا پایه گذاری گردید.
ویرایش پنجم این سبک در سال 2001 و ویرایش ششم این سبک در سال 2009 منتشر شده است. APA ََAPA ََAPA چرا مهم است؟ حفظ امانت ادبی
استفاده از یک سبک ثابت برای دسترسی آسان خوانندگان به منابع مورد استفاده
تایید ادعای مطالب و ادعاهای مطرح شده نویسندگان
نشان دادن کار ها و تحقیقات انجام شده در یک زمینه
APA انواع ارجاع دهی ارجاع در داخل متن

ارجاع در پایان متن ارجاع دهی در داخل متن نام نویسنده
سال
شماره صفحه
عنوان اثر ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در داخل جمله ... نام خانوادگی نویسنده (سال انتشار، شماره صفحه) ... .

الوانی (1369، ص 147) ارتباط را انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد می داند.

Baddeley (1986 p. 34) related working memory is considered as a system for the temporary holding and manipulation of information during the performance of a range of cognitive tasks. ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در پایان جمله ... (نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار، شماره صفحه).

ارتباط عبارت است از انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد (الوانی، 1369، ص 147).

Cognitive load theory moved from focusing solely on the extraneous cognitive load that may originate by the way in which instructional materials and methods are designed to including the load that is imposed by the basic characteristics of information (Sweller 1994 p. 6). ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در داخل جمله ... نام خانوادگی نویسنده اول و نام خانوادگی نویسنده دوم (سال انتشار، شماره صفحه) ... .

فتحی واجارگاه و آقازاده (1386، ص 7) مواد برنامه درسی را هر نوع شیء فیزیکی یا مادی تعریف کرده اند که ماهیتا قابل ارائه و نمایش است و در فرآیند یادگیری به کار گرفته می شود.

Cronbach and Snow (1969 p. 175) mentioned different ways in which to deal with learner individual differences from procrustean methods that involve little adaptation through intuitive and little tested rules for adaptation up to in principle tested rules derived from theory. ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در پایان جمله ... (نام خانوادگی نویسنده اول و نام خانوادگی نویسنده دوم، سال انتشار، شماره صفحه).

مواد برنامه درسی، هر نوع شیء فیزیکی یا مادی است که ماهیتا قابل ارائه و نمایش است و در فرآیند یادگیری به کار گرفته می شود (فتحی واجارگاه و آقازاده ، 1386، ص 7).

Such problem solving is generally considered as cognitive processing directed at achieving a goal when no solution method is obvious to the problem solver (Mayer & Wittrock 1996 p. 47). ارجاع به اثر دارای سه تا پنج نویسنده در داخل جمله ارجاع برای اولین بار
... نام خانوادگی نویسنده اول، نام خانوادگی نویسنده دوم، ... و نام خانوادگی نویسنده پنجم (سال انتشار، شماره صفحه) ... .

موهر، هاسین، هالتر و کیلب (2

توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.